Merhaba kızlar mayıs ayında düşük yaptım haziran 8 de ilk adetimi oldum . Şuan ikinci adetimi bekliyorum şuan hemen değil ama 3. Adetimden sonra yeniden hamilelik düşünüyorum sizce düşünmeli miyim benim gibi olan var mı ? Folik asit ne kuallandınız hamilelik zamanı ne yiyip içmeye dikkat ettiniz . Kürtaj sonrası için birsey yaptınız mı ?