Sinif177 benim doktorum letu vererek tedaviye başladı gebelik için ama bir sıkıntı varda tedavi de boşa gidecek çatlatma iğnesi bulana alana kadar canımız çıkıyor her seferinde letu bitince gidecem varsa sıkıntı durduralım ne gerekiyorsa yapalım düyecem. Zor bir süreç miydi peki çalışıyorum kaç gün dinlendiniz