Kızlar merhaba 33 haftalığım dün gece sancıyla acile geldim doğumhaneye gönderdiler nst çekildi ve ebe alttan muayene edeceğini söyledi muayene ederken rahim ağzının çok geride olduğunu ve ulaşamadığını söyledi bu şekilde başına birşey gelen var mı rahim ağzının geride olması bi sorun teşkil edermi acaba