Srfblt rabbim yar ve yardımcın olsun inşaallah yatmak ne kadar zormuş bende yeni anladım bizde evde yatış istirahatindeyiz serklaj için haftamız çok ilerideymiş o sebeple serklaj yapamıyoruz progestan kullanıyorum sabah akşam, yarın kontrolümüz var bakalım doktor ne dicek, stres sıkıntı çok etkiliyormuş hayat toz pembe değilki illaki üzülüyoruz ediyoruz neyse güzel düşünelim güzel olsun inşaallah🤲