ElifBD benimde eylülde dogumum zıbınlarını kısa kollu aldım hastane çıkışı uzun kollu ama içine ince cibinlik mi ne diyorlar ondan giydiririm diye düşündüm. Üstü ince olsa bile battaniye veya kundak ile sıcak tutabilirsin. İzmir’de o havalarda çok soğuk olmuyor evlerin içi hala sıcak oluyor ben geçen sene 3 eylülde deniz havuz tatili yaptığımı hatırlıyorum