Vatdifak 28 haftalık hamileyim. Haftaya 10 günlük izne çıkıyorum. Ev temizliğine başlamak için erken mi? Halılar yıkamaya verilecek, cam, perdeler, koltuk silme gibi detaylı işler var. Kardeşimle ikimiz yapacağız.
Gunes12345 Vatdifak bence erken neden dersen ev işi çok nankör mesela halı vs.yikat ama naylonla sarılı geliyor ya bence serme
Patiseverana Vatdifak detayları yapabilirsin kuzu ben de öyle yapacağım mutfak dolabı gardrop falan sonra artık yaklaştıkça halıları yıkamaya vereceğim falan şimdi boya badana yapacağız 🌺 ev işi gerçekten çok nankör bugün cam silersin iki hafta dayanmaz yani halıları yıkatsan hop bir şey döküldü kullanıldı yine sıkıntı 😃😃🫠
Seval392 Vatdifak Ben de 21 haftalık hamileyim Geçenlerde Annem geldi yattı kızım doğuma kadar tekrardan batar tekrardan bir detaylı temizlik yapacağız dedi biraz daha bekle derim Ama yine de sen bilirsin
Vatdifak Bir de çocuk odasini aldık ama henüz gelmedi. 20 gün içinde gelir dediler. O odanın temizliği ve düzeni var. Yavaştan dolap içlerini temizleyip hali yıkama vs yi sonralara mi bıraksam bilemedim
Ceku256 Vatdifak döken saçan yoksa belki halıları da yıklatabilirsiniz ama benim gibi beyaz halınız varsa sonraya bırakın benim halılarım maalesef sürekli oturulan yerler hemen rengini belli ediyor o yüzden yıkatıp örtü sermek zorunda kaldım bayramda. Şimdi 29. Haftadayım doğuma yakın bi açıp bakıcam ne alemde diye. Camlar için erken olur bence ama dolap içleri mutfak dolaplarının içlerini falan yapabilirsiniz.
maihayal Kendinizi iyi hissediyorsanız kardeşiniz de destek olacakmış şimdiden başlayın iyi olur sonraki haftalarda daha zor olabilir, büyük temizlik biter en azından sonra ufak ufak toparlanmalar yaparsınız yine gerekirse hem dinlenirsiniz de son zamanlarınızda
DuruDefne_mommy Vatdifak eğer başka küçük çocuğunuz yoksa halıları yıkamaya verebilirsiniz hem izne çıkıyormuşsunuz kardesinizde yanınızda sizin için iyi bir fırsat bence 😉30 32.haftadan sonra da zaten yavaş yavaş bebisin kıyafetlerini ütüler kendi eşyalarını hazırlarsın sonra bi bakmışsın doğum gelmiş 😅
Vatdifak Dağıtacak kimse yok ama ev yol kenarı olduğu için cam açtıkça aşırı toplanıyor. Dediğiniz gibi dolap içlerini, mutfak dolaplarıni temizleyeyim. Son zamanlarda da halıları yıkamaya verip dip köşe süpürür sileriz