pamugummmm Adetim 2 gün gecikiyor daha test yapmadım ama bu sabah kafama takıldı folik asit kullanmadım. İnternette bakınca hep kötü şeyler çıkıyor. Bi sıkıntı olur mu illa öncesinde kullanıyor mu herkes 😞
vilanelle pamugummmm merhaba, kullanılması öneriliyor ama kötü bir şey olmaz tabii ki içinizi ferah tutun
Leontiine pamugummmm her gebe planlı hamile kalamıyor o nedenle bir çok kişi içemiyor merak etme hiçbir şey olmaz. Hamile kaldığını öğrendiğinden itibaren içmen yeterli 🤍
Glcn19 Merhaba ben 3 ay folik asit kullandım 3. Kurum yeni bitti çevrem 2 kutu bitirip hamile kalan veya ilk kutuda hamile kalanları duydum ben 3 kutu bitirdim etkisini göremedim