Banudelibas Herkese iyi akşamlar☺️ 3 aylık hamileyim esencan hastanesine gidiyordum ama ordan hiç memnun kalmadım. Bağcılar medipol hastanesine başlamak istiyorum önerebileceğiniz doktor varmı??
Nurrrrr Banudelibas Canım orası süper bir hastaneymiş öyle duydum doktorların hepsi cok iyiymiş isim veremeyeceğim maleseff .. bende sefaköy medipole gidiyordum 👍🏻
Edaaalll Banudelibas ben esenler medipole gidiyorum Fatma hanıma çok iyi diyorlar yeni başlıcam bende 6 aydayım
Banudelibas Nurrrrr çok geç farketmişim yorumunuzu teşekkür ederim medipol megaya başladım çoktan ve çok memnun kaldım herkese tavsiye ediyorum bende☺️
Hilal34 Nurrrrr ilk başta Tülay’a gidiyordum sonra doktor değişikliği yaptım Pelin Ergenekon hocamıza gidiyorum . Memnunum çok sıcak kanlı bir doktor .Şerif’e hocayada çok iyi diyorlar.
Nurrrrr Hilal34 pelin hanımında sıcak kanlı olduğunu duymuştum ama ben şerife hocada başladım herşeye klomenle hamile kaldım şuan oğlum 1,5 yasında hemde hemen oldu 😘