ErsBegAs Hamileliğimin son günleridir ve şu an yediklerimi doğurduktan sonra yiyemeyeceğim aklıma gelmiştir 😭😭 Neyse yiyim bari şimdi de Aslan doğunca kısıtlarım kendimi 🥲😞 Şimdi rahat rahat yiyordum oh…
oznuraydins ErsBegAs Bende yiyemiyorum canım gebelik şekerimden dolayı doğumdan sonra yerim inşallah rahat rahat diyorum en azından canımın çektiği şeyleri 🥹🤲🏻
ErsBegAs zynpknt işte onu yapmak aklımda yok 🙂↕️ kiloya takıntılıyım 85ten 52ye düştüm şu an bile arada ağlıyorum 🤣 yani muhtemelen diyetisyenle bir gideceğiz
zynpknt ErsBegAs benimde yoktu hamilelikte az aldığım için korumak istiyodum ama 2 saatte bi acıkıyosun😂
ErsBegAs Accountant veririz doğumdan sonra ye ye az kaldı şurada ne kaldı 1 ayımız 🤣 o da kaldıysa tabii ben 23 temmuz doğurucam (Manifest) 🤣
ErsBegAs zynpknt acıkırsam salatalık yerim 🤣 en son öyle kilo vermiştim eve salatalık depolamıştım hahaha hem suyu da bol süt yapar
ErsBegAs oznuraydins 3 tane yiyeceğim var onun dışında sonra hiç yemeyeceğim 🙂↕️ gebelik şekeri kötü ama dikkat
oznuraydins ErsBegAs İşte aç dolaşıyorum aşkım ya ne yapayım olsun ama bebiş doğsun sağlıkla bir müddet yiyip sonra diyete devam diye kendimi avutuyorum 😍🥹
ErsBegAs oznuraydins benim psikoloji yerlerde ya kıyafetler olmayınca bir an evvel şortlarıma kavuşmak istiyorum