memmedova_24 Kızlar yumurtlamadan sonra erken belirtiler yaşayan oldumu Tecrübeli hanımlar yazarsanız sevinirim 🩷🩷🩷
kisbebisi Canım ben normalde regl baslamadan birkaç saat once agri hissederim sadece ama gebeliği ogrenmeden adetime 4 5 gun kala kasiklarima kramplar girmisti regl olacak gibi,cok uzulmustum regl oluyorum diye.Sonrasi gecikme :)
memmedova_24 kisbebisi ilkinde bende öyle olmuşdum amma şimdi çok erken belim ağrımaya başladı ve hiç duramıyorum kasık ağrısıda bi yanan