Gzm122 mty 39+2 deyim cidden bir daha hamilelik düşünürsem kesinlikle kışa denk getirmeye çalışıcam günde 2-3 kez banyo yapmaktan yoruldum 😄
Evrim-96 Gzm122 ay evet evet sıcaklarda zormuş ben de 30 haftalık oldum siz maşallah sona gelmişsiniz bizim yolumuz var daha iş yapmaya gelmiyor su gibi oluyorum içtiğim suyun haddi hesabı yok😂
Evrim-96 bilgemomy dualarımız öyle olsun kesi ameliyat görmeden ayrılalım ailecek hastaneden anneler birbirimize dua edelim 🥰
Evrim-96 Gzm122 maşallah sağlıklı güzel yaşları olsun canım benim bana da nasip olsun kucağıma alayım 🥰