Merhaba anneler bebeğimin süt alerjisi olduğu için normal mama kullanamıyoruz Aptamil pepti syneo alerji maması kullanmamız lazım bitek onu icebiliuor ama bakmadigimiz eczane kalmadı hicbiyerde bulamıyoruz şuanda Türkiye’de yok elinde olan varmı acaba yardımcı olabilir misiniz lutfen