Miross16 Merhaba 6+3 hamileyim betada düzenli artış vardı cuma günü keseyi gördük ama doktor sınırları net değil haftaya gel bakalım dedi dün sabredemeyip betaya baktım cuma günü 4162 olan değer 4 gün sonra 4260 çıktı bunun normal olmadığını biliyorum başına böyle birşey gelen var mı
Sila41_ Miross16 dün kan vermişsin yarın tekrar ver aynı yerde aynı saatte bakalım yükseliş durumuna tekrar umarım herşey yolundadır
Miross16 İlk gebeliğimdi nasip kısmet çok üzgünüm ama elden de birşey gelmiyor malesef kanamamda hiç olmadı sanırım kürtaj yapacaklar
bellaaaa Miross16 kese gördükten sonra betaya bakıp canınızı sıkmayın bence bekleyin 7. Haftada kalp atışı görülebilir
Meleekdincc Ben geçen hafta pazartesi şehir dışında kan verdim beta 450 çıktı dünde yaşadağım şehirdeki hastaneye gittim Dr kan istemedi ultrasonla keseye baktı sadece normal gebelik 2 hafta sonra kalp atışı için gel dedi
Miross16 Meleekdincc bende cuma günü doktora gittim kesenin sırkarı net değil haftaya gel dedi cuma gidicem bakalım
Sultansultis kese göründükten sonra beta neden baktırdınız peki hiç duymamıştım keseden sonra beta takibi, bence hemen moralini bozma belki normal bir durumdur. zamanla artış yavaşlıyo çünkü
Bebegimgeliyor10 Sultansultis canım benim de betam 12 bin kese çok güzel di 7 haftalık olmasına rağmen bebek gorunmuyordu sonra doktorum kan takibi yapmamı söyledi ve beta düşmeye başladı 9 haftaliga kadar bekledim ve boş gebelik oldu tabi herkesin bünyesi farklı ama ben böyle bı tecrübe yasamistim
Miross16 Sultansultis hastanede çalışıyorum o yüzden meraklanınca baktırdım gelişim var mı diye cuma 4162 salı 4260 çıktı
Bebegimgeliyor10 Miross16 ihtimal olabilir Ama sen yinede sabırlı ol ve iyi düşün ne mucizeler yaşıyor insanlar 💞