Ateşini ölçüyorum 37.5 çıkıyor. Hemşire baka 37.8 olduğunda ateş var diyoruz dedi. Acile gittim ateşi iyi dendi hava sıcak diye vücudu sicak dedi. Eve geldik hala aynı vücudu sıcak ölçüyorum en fazla 37.5 çıkıyor. Sıfır kollu zıbın giydirdim klima da 24 derece havası bize vurmuyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Kıyafeti ve klima derecesi iyi mi daha ne yapabilirim kızlar yardımcı olun kafayı yiyecem