Doğumdan sonra korka korka 3 kere girebildim 3 ünde de kırmızı lekelenmem oluyor yaklaşık 1 gün boyunca içimde parça kalmıştı ama onları düşürdüm hala devam ediyor başına gelen var mı neden olabilir geçen haftaki muaynemde bir sorun yoktu rahimde ve rahim ağzında