Hanımlar bugün doktor kontrolüm vardı. Gebelik öncesi şeker hastalığım oldugu için, gebelik takibinin başından beri su fazlalığı yaşıyorum. Öncelikle bunun beni ve bebeğimi nasıl etkileyeceğini sağlıklı bir şekilde doktorumdan ogrenemedim sadece suyun fazla diyor. Bugünde 36+2 günlüğüz suyumun fazla olduğunu 1 hafta sonrasına hastaneye çantamla gelmem gerektiğini doğuma alabileceklerini söylediler. Normal doğum da olabilir, acil sezeryana da alabilir dedi. Nasıl ne düşünmem gerektiğini bilmiyorum. Suyun fazla olması neyi nasıl etkiler bilmiyorum. Bilgisi olan benim de içimi rahatlatırsa çok sevinirim