Kasıklarımda baskı hissiyle hastaneye geldim açıklık yok ama yumuşama başlamış erken doğum riski var diye başka hastaneye sevk ettiler hastaneye yatışım verildi nst de de ağrı az çıktı bu sefer ama ben aşırı korkuyorum aşırı stresliyim kalbime vurdu kalbim batıyor bir şey olmaz değil mi az önce de nst de bacaklarım titredi 15 dakika boyunca falan stresimi atlatamadım korku var içimde sürekli