bereninannesi__ Kızlar nişanım geldi 1 hafta oluyor. Bebek tamamen kanala yerleşmiş. Ama bu kız gelmiyor. İçeride oyun oynuyor anca. Ne yapcam sıcaklardan ağrılardan çok bunaldım 🥹
Damlasel bereninannesi__ benim ne nişan ne de başka bişey geldi 37 de 1 cm açılmam vardı 39+4 oldum hala 1 cm cumartesi suni verir diye düşünüyorum
bereninannesi__ Slhls yani yoğun bir sancı yaşamadım ama öne eğilemiyorum şuan mesela otururken falan.
prenseslerblogg bereninannesi__ benim doktorum doğum başlatmak için zar temizleme işlemi yapmıştı tetiklendi ve o akşam doğum başladı bebeğiniz tehlikeye girmeden doğumu başlatmalısınız ama demek ki suyunuz da iyi endişelenmeyin bi kaç gün daha bekleyin madem olmazsa başka bir hastaneye gidin yardımcı olurlar ben de tam 40+2 de doğurmuştum çünkü bir korunmasız ilişki öneriyorum
bahar-34 bereninannesi__ canım ananas ye ve korunmasız cinsel ilişki bi de merdivende aksak yürüyüş yap açılmayı hızlandırıyor
bereninannesi__ Damlasel benim de şuan sancılarım var yarın da randevum var belki bugün sürpriz yapar bize 😃
Zeyneppsimsek prenseslerblogg hint yağı içen var karnına çörek otu süren var ben 41.0 da adaçayı içtim gece sancılarım başladı sabaha da nişanım gelmişti onu tavsiye edebilirim
irem27 Bende 40+1 im 42 ye kadar bekleyelim o vaktini biliyor gelişimini tamamlamadan onu tetiklemek doğru değil doğal yollarla gelsin hurma ye korunmasız ilişkiye gir dedi bekliyoruz bakalım