Bsramhtp Son adet tarihim 19 ocak 27 gunde bir oluyorum evde test yaptım kan testı yaptım pozitif cıktı bugun doktara gittim ama henüz kese oluşmamıs rahim duvarın kalınlaşmıs bthcg de yuksek dedı ama kese olusmadıgı için hala bi tereddüt içindeyim nezamam olusuyor 😔
Ozlemsvr Bsramhtp altı yedi haftalıkken görürsün canım. Benimki 7 haftalıkken görünmüştü. su an 4 veya 5 haftalik herhalde. Icini ferah tut 😊
Bsramhtp Ozlemsvr bugun gottım baktı haftaya tekrar cagrdı görürmü dersiniz ilk cocugum heyacanlıyım biraz😊
Ozlemsvr Bsramhtp Görünür inşallah niye görünmesin kalbini ferah tut. Benimde ilk çocuğum olacak az kaldı ama benim doğuma 😊