Padfoot Kızlar eşim de inat ben de inat. Bir türlü ortak bir noktada buluşamadık. O irem diye tutturdu ben gökçe ya da asya diye. Ankete katılırsanız sevinirim. Ya da farklı bir önerisi olan varsa çok mutlu olurum 🫠
papatyakokulugece Padfoot irem uygun değil cnm caiz değil diye biliyorum iyi araştırın gökçe sare öneririm fikir olur 🌸
Ysfansi Padfoot Bizimde Allah’ın izniyle Aysima olucak ismi ☺️ Ama Gökçe güzel ve kibar bir isim bence ☺️
Kartanesi-24 Padfoot bende İrem isminin anlamının kötü olduğunu biliyorum ama iyice bir araştırın isterseniz
prensesannesi611 Bizde 37 de karar verdik eşim en iyisini bulana kadar Asel dedi 38 de doğurdum Asel oldu 😂
Minikyavrum46 Padfoot Amine Gökçe istemiştim eşim tek isim olsun dedi kulağına amine Gökçe okudu kimlikte gökçe