EsoMom_ dedimolabilirrr hahah ne güzel ilk hamileliğimde 14 kg almıştım 6 kg 7. Aya kadar almıştım gerisini 7 aydan sonra aldım şimdi 6. Ay olucam çok şükür bir kg aldım 😀😀
dedimolabilirrr EsoMom_ maşallahhh çok iyi ikinciler daha rahat oluyor demekki hahah neyse sağlıklı olsunlar da kg doğumdan sonra hemen gidiyor hiç önemli değil
EsoMom_ dedimolabilirrr kız yok ne iyisi ilkinde prenses gibiydim bunda kül kedisi kendini itekliye temizlik yapıyor dışarı cıkıyorum😀😀😀
Bnenebiy53 dedimolabilirrr kız bende aynıyım ama tatlıda yemeğe başladım tatlı yiyince hareket ediyo benim bebiş ☺️
dedimolabilirrr Bnenebiy53 evet benimki de aynı artık tatlı da yiyorum bende geçen ay dan bu yana baya birşey değişti 😅
dedimolabilirrr EsoMom_ kg almak anlamında iyi dedim bacım daha az almışsın ya bunda 😅 O sıcaklardan bence bende aynıyım ev işi için bazen enerjim akşam üzeri bazen gece yatmadan geliyor kasmıyorum canım ne zaman isterse😂
EsoMom_ dedimolabilirrr kız vallla yemek yiyemiyorsun sıcakta mecbur bebek var diye kahvaltı yapıyorsun yoksaaaa yarı gün aç gezicem çok sıcak cokkkkkk
dedimolabilirrr EsoMom_ aynı valla ama en sevdiğim öğün kahvaltı benim sabah akşam olsa yerim salçalı yemek hele hiç gitmiyor 😅aman inşallah sağlıcakla doğuralım da gerisi önemli değil
EsoMom_ dedimolabilirrr amin insaaaalllah 🥰🥰 Valla sıcakta insan yemek yiyesi hiç gelmiyor meyveler olmasa aç kalıcam 😆😆😆