arasymom Kızlar bebek bi yere toplandığında her zaman sertleşiyor ve acıyordu bi süre sonra geçiyordu Ama 15-20 dakikadır inanılmaz acıyo , sancı gibi ağrı gibi değil ama karnımı içi acıyo Yarın nst için hastaneye gideceğim bekleyeyim mi sabahı sizce
2baby1cat arasymom 37+5 oldum bende yaşıyorum gün içinde. Tek bir yerde toplanıyormuş gibi sertleşiyor. Gayet normal telaş etmeyin bence. Yarına kadar bekleseniz sıkıntı olmaz
flzkrn arasymom aynı şeyi yazmaya geldim karnımın içi acıyor 37+5 im şuanda gitmem gerekir mi bilemedim bu sabah muayenemiz var zaten 😞 felaket stres oldum 10 dk bekliyorum balık gibi oynardı hala tepki yok
stt-97 arasymom Bende 37+2yim bu sertleşmeyi yaşıyorum ayriyeten regl ağrısı gibi belime ve bacaklarıma vuran ağrılar başladı dinlenince geçiyor ama bazen de uzun sürüyor
Meri3535 arasymom aynı şey bende de var hatta ona bel ağrısı böyle belden makata doğru vuran bi ağrı da eşlik ediyor karnım asla yumuşamıyor. Sancım çıkıyor nst de her gün böyleyim döndükçe yürüdükçe karnım ağrıyo acıyı yataktan bile karnımın acısıyla kalkıyorum çok fena bişi. Doktorum biraz daha dayan dedi 37. Haftada doğurtucam seni yatırcam dedi. Bu halimle gün sayıyorum valla. Yine de sancım sıklaşırsa suyum gelirse kanamam olursa direkt doktorumu arıcam hastaneye yatıcam. Önemsiz diyip geçmeyin lütfen doktorunuza bilgi verin 🥹
arasymom Nazz__nz bebek oynadıkça sanki karnım yırtılacak gibi oluyor yinede bekleyeyim teşekkür ederim
kitappkurduo Ben 30. Haftadayım. İlk defa bugün yaşadım. Karnımın sol tarafında bir ağrı hissettim ama sancı olmadığı, bebeğin hareketiyle ilgili olduğu çok belliydi. Bildiğin canım yandı ama paniklemedim
EsmanurTorun flzkrn sağa sola yatmayı denediniz mi bende olduğunda 5 dk içinde hem oturuyorum hem sağıma hem soluma dönüyorum çyumuşuyor karnım
flzkrn arasymom selammm ben o sabah kontrole gittim ve sancım 60ı gördü yine… Pazartesi doğum planlandı 38+3 de sezaryen olacak 😊😊😊😊 kasılmalarım yüzündenmiş o akşam olanlar