arasymom Yeniyim6 şu anda aynı şey bende de var karnımı yırtacak gibi hareketler yapıyor ve acıtıyor çok Sabah kontrolüm var napsam bilmiyorum
Brcarss Yeniyim6 ben de oyleydim gece 2 de basladı arada hafif agri gelip gidiyodu. Ve bebek cok hareketliydi. Saat 5 de sancm 5 dk ya dusunce hastaneye gittik. 3 saat sonrada dogum oldu