Merhaba 38+4 günlük gebeyim ikinci gebeliğim birkaç gündür regl ağrısı gibi ağrım vardı ama düzensizdi geçiyordu bugün gündüzden beri ara ara kasıklarımda agrı oluyor sancı aralıklari bu akşamdan beri bu şekilde 22.25 22:40 22:52 23:00 23:15 23:24 23:36 sizce sancılar düzenli mi ama dayanılmıcak gibi değil hastaneye şuan mı gitmeliyim biraz daha şiddetlenmesini beklemeli miyim gideceğimiz yer 15 20 dk uzaklıkta