Kızlarr 37+2 de mide bulantım çoktu acile gittim açılman varsa olur dedi alttan muayne etti açılmada yoktu .Dünden beri canımdan can gitti o kadar pişman oldum ki yaptırdığıma.
Bugün de sanki bıçak kesmiş sızlıyor idarara fln çıkamıyorum bu normal mi ne zaman geçer yada ne tavsiye edersiniz yara olmul sanki .
Bitkisel yağ fln masaj yapsam faydası olur mu
Herkes doğumu tetikler diyor korkuyorum