Yasanur Çok sevindim inşallah sağlıklı kucağınıza alırsınız. İlk bebeğim de kız görmüştüm ve altın görmüştüm kız oldu ikinci de bişey görmedim kızım oldu şimdi oğlan gördüm doktorum söyledi ama cinsiyet belli değil ebet istiyoruz erkek olsun bu da ama hayırlısı hani hiç düşünerek falan da yatmadım da acaba dedim ilkinde tuttuğu gibi malum mu oldu ne hayırlısını versin Rabbim ama 🥰😍