Gul1935 bebek amniyotik kesenin içinde duruyor normalde plasenta da ona göbek bağı ile bağlı. Plasenta rahim duvarına yapışık duran bişey doğumda bebek kendi kanaldan geçip çıkıyor plasenta ise sonrasında kendiliğinden ayrılıyor diye biliyorum. Ama doktor veya ebe değilim yanlış biliyorsam düzeltiniz🌸