edabolukbasi3- Arkadaşlar ben cinsiyet tahmini yapmıyorum anlamıyorum da rica ediyorum beni etiketlemeyin anca bebek bacak arasını gösterirse anlıyorum oda çok ileri haftalarda.
Ayseguls_baby edabolukbasi3- ben de anlamıyorum cinsiyetten bir kere his olarak kıza benzettim yazmıştım herkes beni etiketlemeye başladı 🤷🏻♀️
sevaldqn1 edabolukbasi3- bende birisine hissiyatımı söyledim onu da dogru bilmişim gelen gecen etiket atiyo biktim🤣🤣🤣
edabolukbasi3- Ayseguls_baby he valla ya bende bir iki tane ileri haftada bacak arasını gösteren ultrasonlara yaptım beni de etiketler oldular 🤷🏻♀️
Ayseguls_baby edabolukbasi3- isimlerimizi nasıl da akıllılarında tutuyorlar helal valla 😀 benim tahmin yapanlardan 2-3 bildiğim var o kadar
edabolukbasi3- sevaldqn1 doktorun bile yanıldığı şeyi biz nasıl bilelim anlasam kendi çocuğumu 23 haftalıkken öğrenmezdim 🤣🤣
demirrleydi_ edabolukbasi3- kese şekline göre bir iki tahminde bulundum yada bacak arası görünen onuda etmez olaydım