Miinniik 3 yıl mağaza müdürlüğü yaptım fişinle elektronik falan farketmez almak zorundalar. Kişisel bakım ürünü olur kullanırsın beğenmedim diye götürürsün falan evet alınmaz ama o dediğin elektronik alınmaması falan çalışanların kendi uydurması bize de bölge sorumlusu böyle diyin derdi ben müşteri sorun çıkarttı almak zorundayım derdim . İlla almıyorlarsa kapıda müşteri hizmetleri numarası var mağaza içinde arayın şikayet edin ben şuan mağazadayım diyin orda çözülür zaten