Arzumkartall Devlette nst için doktora randevu alıp öyle mi çektiriyoruz yoksa direk gitsem nst istiyorum desem çekerler mi
miniminibebek Arzumkartall Dr muayene oluyorum sekreter nst girişi yapıyor öyle çektiriyorum 🥰şehir hastanesi
oznuraydins Arzumkartall Normal doktora sıra alın zaten o gerek gördüyse ve haftanız yeterliyse isteyecektir bazı doktorlar 32 den sonra bazıları daha geç isteyebiliyor çünkü