Ggamz Bende sıda doğum yapmak istiyorum Allahın izniyle Medipol hastanesinde süreç nasıl ve özel ebede tutmayı düşünüyorum siz neler yaptınız tecrübenizi anlatırmısınz
Ggamz mavikalpvemavikalp gerçekten mi ilkinde resmen tranva geçirmişim bu defa öyle yaşamak istemiyorum siz nerde yaptınız özel ebe tuttunuzmu deneyiminiz nasıldı🥰
mavikalpvemavikalp Ggamz ya ben yapmadım ama yapmadığıma çok çok çok pişmanım etraftan hiç kötü bişey duymadım suda doğum hakkında o yüzden
Ggamz mavikalpvemavikalp bende yapmk istyrum inşallah güzel olur bnde merak ediyorum yapnların tecrübelerini