Orkidem8 Kızlar 5 haftalık hamileyim kahverengi akıntım gelmiş neden olur ağrım sızım yok rahatsız edecek gibi yani
Coolmum Orkidem8 yerleşme kanaması olur panik yapmayın fakat bir doktora gitseniz iyi olur belki ilaç verebilir
nnisanannesiii Orkidem8 o haftalarda bana da olmustu yerlesme kanaması dedi doktor progestan vermişti ama ihmal etme doktora git
Dry94_ Orkidem8 bende de geliyordu doktor a gittim progestan verdi kesildi bence siz yine de bi doktora görünün. Beta takibi yaptınız mı hiç
buse2507 Orkidem8 7 haftalıkken bana da olmuştu canım sonra kendi kendine geçti korkma bişey olmaz allahın izniyle
Orkidem8 Damlaacpn yerleşme kanamam adetten önce gelmişti ama kafam çok karıştı 😔 kanama yok böyle akıntı oluyor ara ara
Dry94_ Orkidem8 çok güzel o zaman yerleşme kanaması olabilir içinin rahat etmesi adına bence bir doktoruna danış
ppmerlina Orkidem8 kahverengi ve pembe akıntılar genellikle yerleşme kanamasıdır. Ama içim rahat etsin dersen yine de doktora git mutlaka canım
Semao98 Bende 6. Haftayım şuanda kahverengi başladı ara ara koyu kahvede oluyor doktorumda ilaç verdi başladım bugun ama ara ara ağrımda ve sizin ağrınız oluyormuydu
Elif3419 Orkidem8 doktora git canım ihmal etme progestan fitil verir onu kullanırsın düşük önleyici bir hap çoğu hamilelikte olan birşey korkma tedbirini al sadece☺️
mucizem__ Orkidem8 4 haftalikken benimde kahverengi geldi 2 gün sonra kanama boşalması yaşadım hem progestan hem iğne kullanıyorum sizde hafife almayın Dr gidin önlem alınması daha iyi en azından ne olduğunu öğrenirsin
-Yusufumm- Orkidem8 Bende ilk 5 haftalıkken yaşadım lekelenme şimdi 11 haftalığım geçen hafta yine oldu akşam hemen acilen gittim doktor direk progestan fitil ver iyi geldi çok şükür
nursemama Progestanın bir zararı yok yarını bekleme nöbetçi eczaneden al 200 mg en azından fitil olarak kullan canım.Yarında muhakkak doktora git.
Orkidem8 mucizem__ evet gittim hiçbirşey vermedi kalp atışını duymadan bu durumlara müdahale etmiyoruz dedi ilk defa böyle bişeyle karşılaştım 😐