gktgakyl gidilebilir ben ilk doğumumda sezaryenden 2 gün sonra 13 saatlik yol gittim bazı durumlardan dolayı. Bu doğumumda da ev ile hastane arası 1 saat sürüyor hastanede 4 gün kalmistim taburcu olunca eve gectim. Mecbursaniz gidilebilir ara ara durup yürüyüş yaparak kolay geçer bir de arabayı süren kişiye de bağlı sarsmadan sürmesi lazım ani fren vs zorlar sizi yollar da kötüyse ağrı yapabilir