Merhaba kızlar 29+3 haftalıgız çok şükür ben şeker yüklemesi yaptırmadım gittiğim doktor da yaptır demedi evde ölçüm cihazı var onunla ölcuyorum genelde acliklarim 95 altı geliyor tokluklarim 1saat max.135 görüyorum 2.saat 90-100 gibi fakat bazen kaçırıyorum dün de abartım patlamış mısır çikolata baya bir abur cubur yedim her zman yapmiyorum bu arada 162 çıktı ve çok korktum hemen yürüyüş yaptım düştü çok sukurbugün ölçümlerim normal çıktı 106 falan tokluk yani arada bu rakamlar zarar verir mi sizce ?