Kanın 10.3e düşmüş, idrar yolu enfeksiyonun var. Bence doktora gitmeye çalış, fitil vs bir şey yazsın enfeksiyon ilerlemesin aynı zamanda da şimdi gördüm proteinin negatif gelmesi gerekir. Doktora git sana detaylı açıklamasını yapsın canım geçmiş olsun🙏☺️ Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏