Basakylcin ben de aynıyım kuzum valla sen 15.haftaya girmişsin demek devam edecek benim de daha😥 ben de gece yatmadan 2 tane prilam içiyorum ama gündüz hiç faydası yok. Mutfağa zaten hiç giremiyorum mutfaktan soğudum resmen,sıcaklar da etkiliyor😥 inşallah senin de bulantıların hafifler canım bir an önce🤲😔