2 milyondu eşimin memoriel hastanesi üroloji profösörüne gittik kaliteli sayı düşük tüp bebek bile tutmaz büyük ihtimal dedi proxeed plus verdi bi kaç ay kullan dedi gönderdi. O kadar moral bozan bi doktordu ki çok canım sıkıldı üzüldüm ve bi daha gitmedik. O ilaç hiç etki etmedi daha önceki aylarda kullanmıştık başka bi takviye edici hap asıl e vitamini ve keçi boynuzuyla 2 ayda 15 milyona yükselip morfoloji düzeldi ve 2 ay sonra doğal yoldan hamile kaldım. 5 yıl sonunda bebeğime kavuşmuştum .tüp bebek olmaz derken 4 ayda hamile kaldım. Ben inandım dua ettim çok şükür Allahü teala veriyor. İsteyen her kadına anneliği nasip etsin inşallah