Subal daha cok basındasınız :(benim 6. Hafta baslayıp 20. Haftalara kadar sürdü kılo verdım hep prilam ile ayakta durdum yapılacak cokta bısey yok kimi gebeler sanssız bu komuda :( ama bebek bızım depolarımızdan beslendıgı ıcın onun ıcın sorun olmaması onemlı bızım ıcınde bi sekılde bitıyor bu sürec yapıck bıseyımız yok