Ben de devlette mecburi sezaryen oldum. Sabaha karşı aldıkları için ameliyathanede sadece ben vardım. Bebeği muayene edip giydirdikten sonra yanıma getirdiler baktım kokladım öptüm. Önce oğlumu çıkardılar yarım saat sonra falan ben çıktım. Ben odaya geçince oğlumu getirdiler. Üzerinde benim hemşireye verdiğim kıyafetler vardı. Bi de ameliyathanedeyken gözünün kenarında verniks kalmıştıı odaya geldiğinde de hala vardı. O halde insan bunlara bile dikkat ediyor