Ecem_P ben fazla alışveriş yapanlardandım hepsini de kullandım, evet çabuk büyüyor ama günde 7-8 kere kıyafet değiştirdiğim oluyordu ilk günler çok fazla kusma-kaka vakası yaşanıyor ve bebeğin kıyafeti için koskoca makineyi her gün çalıştırmak mantıksız elde yıkama gibi bi vakit ben hiç bulamadım çünkü 2 saatte bir emzirmem gereken bir bebek var bulduğum her fırsatta da uyuyordum bir de elde kıyafet yıkamakla hiç uğraşamazdım açıkçası. Şimdi 2.ye hamileyim yine bolca kıyafet aldım, bu birazda tecrübe edilmesi gereken bir şey bence, ben şaşırıyorum 2-3 takımla yenidoğan dönemini geçirenleri😅