herseyyorucu Kızlar 4. Testin yani 6 temmuzda ki testimin pik olduğunu düşünerek öncesindeki 2 gün ve 6 temmuz yani pik varsaydığım gün ilişki yaşadım. Sizce pik o gün mü ya? Sonrasında eşim şehir dışına çıktığı için olmadı…
herseyyorucu dilarakocc 7 temmuz da pikmiş yani kaçtı 6 temmuzda ilişki oldu en son ya gebelik için şansı çürütür mü bu durum
dilarakocc herseyyorucu sanmıyorum canım sperm birkaç gün canlı kalıyor ya sıkıntı olmaz eşin gelince değerlendirme yapjn :))
herseyyorucu dilarakocc az önce geldi ama sabahki testte neredeyse tamamen silikti deneyeyim mi yine de ilişki
dilarakocc herseyyorucu tabi tabi çatladıgının işareti o 24 saat canlı kalır yumurta mutlaka değerlendir :)) sonucu haber ver mutlaka inşallah bebiş gelir