fatma5834 Kızlar 10haftalik gebeyim hafif mide bulantin var. Kan değerim 10 çıktı doktor gyno ferri yazdı içsem mi daha çok mide bulantısı yapar diyorlar kullananlar bana bir yorum yapabilir mi?
Bebivekedi fatma5834 beni sadece kabız yaptı kullanın ilaç kötü yaparsa doktorunuza söyleyin değiştiriyor
Herseydenbiktim fatma5834 Benim doktorum 13. Haftayabkadar sadece folik asit kullandirdi bulantın var diye kan ilacini sonra yazicam demisti
Yazmelegi_ fatma5834 bulantı yaptıysa söyleyin değişsin o bendede yapmıştı ben söylemiştim değişmişti ferrozinc iciyodum o yapmamıştı