Birbenbirbebek Kızlar sezeryandan ne zaman sonra adet oldunuz ? 40 ımız çıktı ara ara geliyordu zaten 40 gün cok yoğun değildi bitti derken 1 hafta sonra adet oldum aşırı karnım ağrıyor ve yoğun geliyor normal mi ? İlk doğumum normaldi ve 6. Ay olmustum
4567788 Birbenbirbebek ilk 6 ay sonra oldum hapla korunuyorum diye de 2 senede toplasan 3-4 kere adet oldum diyebilirim.
busegrr Birbenbirbebek bende sezaryenden 45 gün sonra regl olmuştum 1 hafta kadar yoğundu kanamam dr normal olduğunu söylemişti o zamanlarda
aylisinannesi Birbenbirbebek canım benim sezaryen olalı 53 gün oldu ama adetim 48. Günde geldi kısa sürdü 3 gün sonra da bitti.