Atnc serklaj ameliyatından sonra ayda bir gittim canım yine kontrole, çünkü bu saatten sonra yapılcak herhangibi bir şey yok demişti doktorum, rutine döndü :) haftam ilerledikçe süre kısalmaya başladı şimdi 3 haftada bir gidiyorum 😊 buarada ayda bir gittim ama çok şükür bir şikayetim olmadı o süreçte yoksa daha erken giderdim