Esma006 canım başın sağ olsun. Ben 2024 de 32 haftalık bebeğimi plasenta dekolman sebebiyle kaybettim. Şuan 17 haftalık hamileyim. En başından beridir hem kadın doğum, hem perinatoloji ile birlikte ilerliyorum. Bu gebelik ya da sonraki geneliklerde tekrarlama riskinin olduğunu söylüyor doktorlar ama çok şükür hafta geçtikçe biraz daha umutlanıyorum. İçimde hep birşey olacak korkusu var, yine aynı durumu yaşamak, bağlanmak ve kaybetmek çok acı verici. Rabbim hepimizin gönlüne ferahlık versin, sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🌸