Bugün 19+3 dün tetanoz aşısı vuruldum biraz ateşim vardı duş aldım uyudum bugünde sabahtan beri çok kötüyüm bir bardak su içecek halim yok inanın ki kolum şiş ateşim var başım çok ağrıyor havada çok sıcak zaten biraz uzandım uyuyup uyandım bir 20 dakika civarı şimdi kalktım çok daha kötüyüm ne yapabilirim yaşayan oldu mu normal mi fikir verir misiniz