Dygus acelyaprak ya aynı benim gibi olmuşsunuz evet 🥺 bana gerçekten yapı ile alakalı hiç çatlamayan da var şansa kalmış gibi🙄
Mutlu_Bir_Anne3 Dygus Çatlak genetiktir, anne, anneanne çatlamışsa çatlarsınız. 30.haftada başladıysa yine iyi bence, zeytin yağı ile bol boş nemlendirin, bol su için. Moralinizi bozmayın önemli olan sağlık, sağlıkla kucağınıza alın 🌸
momkrm19 Dygus hiç bişey yoktu son iki haftada bütünnn karnım çatlak içinde kalmıştı kesinlikle genetik ve umurumda değil 6 sene geçti gözüm alışmıştı ve şimdi yeniden hamileyim yenileri eklenecek mi diye takip ediyorum sadece 🤭 bu sıcaklarda güreşçi gibi sabah akşam yağlanamam valla
Amywhat Dygus aynı şekilde hiç çatlamamışken 30. Haftadan sonra bebişin hızla kilo almasıyla çatladım 🫠
Bicirik2025 Dygus yara kremi eczanelerdr satiliyor ben haftada bir kullaniyorum. 30. Haftamdayim hic olmadi cok sukur. Ayrica hindistan cevizi yagi ve kakao yagi kullaniyorum.
Dygus Bicirik2025 kakao yağını bende kullanıyorum ama faydasını görmedim diğer dediğinizi muhakkak deneyeceğim danışıp doktora
Hilalarzu Benim sadece göğüslerimin altında çatlak var 15.+4 deyim göbeğim de zaten hala öyle çok çıkmış değil henüz çatlak yok ama en etkili ne olur ben de bilmiyorum bi tane yağ kullanıyorum ama bunu kremle de desteklemek gerekir mi
Dygus Hilalarzu şimdiden göğüste çatlama varsa sizin göbekte çatlar vücut meyilli çünkü ben her ikisini de kullanıyorum düzenli ama önüne geçilmiyor maalesef
Bicirik2025 Dygus fito yu dogumdan sonrada oneririm catlak tedavisinde birebir. Dogumdan sonra daha sık kullanabilirsiniz.