betlulk05 yaa bana da herkes kız dedi ultrasona göre ama bi kızım var hayırlısıyla bi oğlum olsun çok istiyorum 14 haftalık gebeyim hala kendime gelemedim hamileliğim çok zor geçıyor umarım yanılmışlardır Rabbim herkese gönlünden geçeni nasip etsin sağlıkla sıhhatle hayırlı olsun sizin bebişiniz de