Arkadaşım mayıs ayında yaptı ama rezalet bir hastane doktoru da rezalet bir doktor hemşireler desen ayrı rezalet bilgisiz bir şey sorunca bile tersliyorlar burada yapacağınıza devlet hastanesinde yapın daha iyi aynı şey zaten belki devlette daha ilgili olurlar doğum esnasında bebek oksijensiz kalmış yorgun doğdu 1 hafta hastanede kaldı arkadaşıma doktoru nazar dedi doğum esnasında nazar olmuş şaka gibi dimi hepimiz çıldırdık bebeğin ciğerleri gelişmemiş hamilelikte ciğer geliştirici iğne bile yapmamış ayrıca atkadaşımdan bebeğe enfeksiyon geçmiş neden doğuma alınmadan önce değerlerinde enfeksiyon görülmedi mi nasıl bu şekilde enfeksiyon düşürmeden doğuma alırsınız dedim bu arada bende sağlıkçıyım bu konu hakkında bilgi veremiyoruz diyor bana sakın ama sakın bu hastaneye gitmeyin