hd_d Youngmom8 kızım olursa hayat ismini çok istiyorum ama oğlum olacak gibi hissediyorum hatta bence kesinlikle erkek olcak🤣🤣🤷♀️
Onu_beklerken Ben de çok düşünüp 25. Haftaya kadar beklemiştim. En son kurra çektik Doğa çıktı. İsme de ısındım. Benim listemdeki isimleri yazıyım size Duru, Derin, Eliz, Bade, İlay, Ada
MinikTospa Bende 29 haftalık hamileyim kızım olsun istiyordum adınıda Leyla koyacaktım ama nasipte erkek çıktı😊 aynı durumdayız eşim ve ben bir türlü ortak karar alamıyoruz erkek bebek isminde. Size fikir olsun bari❤️